اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
نوشته شده توسط : sevda

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹​ برای مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجزا از هم حدودا اواخر مهر ماه در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبا باید با وارد کردن اطلاعات لازم در این سایت نتایج ثبت نام علمی کاربردی 99 رو ببینن .



پذیرش بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی تو دو مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) و کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) انجام می شه ، که داوطلبایی که ثبت نام این دانشگاه رو انجام دادن باید پس از ثبت نام ، منتظر اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باشن تا ببینن در چه رشته محلی پذیرش شدن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این نتایج چه زمانی اعلام میشه و چه جوری باید اون رو ببینن برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹ توضیح دادیم .

 

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیره و از اونجاییی که فرایند اعلام نتایج این دانشگاه مثل فراینذد ثبت نام اون در بازه مجزایی اعلام میشه در ادامه زمان اعلام نتایج این دانگشاه برای ورودی مهر و بهمن رو گفتیم .

  • زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ۹۹

معمولا نتایج بدون کنکور علمی کاربردی یک ماه بعد از تموم شدن فرصت ثبت نام در سایت سنجش اعلام میشه . طبق آخرین اطلاعیه ها نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اواخر مهر ماه اعلام میشه . برای همنی توصیه می کنیم عضوو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه نتایج اعلام شده با خبر بشین .

 

به محض اینکه نتایج علمی کاربردی مهر 99 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

  • زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۹

از اونجایی که سال گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به صورت حضوری انجام شد نتایج این ثبت نام هم از طرف خود دانشگاه به متقاضیا اعلام میشد . اما می تونین عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه تغییری در این فرایند ایجاد شد مطلع بشین .

 

 

 

 

 

نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹

نتایج بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۹۹ به صورت اینترنتی در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در زمان مقرر ثبت نام این دانشگاه رو انجام دادن می تونن با وارد کردن اطلاعات لازم نتیجه خودشون رو ببینن .

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹ به طور خلاصه :

  1. ورود به سایت سنجش و بخش علمی کاربردی

  2. انتخاب گزینه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  3. وارد کردن اطلاعات لازم 

  4. مشاهده نتایج

  • راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 99 :

وارد سنجش به نشانی sanjesh.org بشین و رو ی قسمت " علمی کاربردی " کلیک کنین .

 

 

 

در ادامه روی لینک " اعلام نتایج پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر 99 " کلیک کنین .

 

 

 

 

 

اطلاعات خواسته شده رو وارد و پس از اون روی گزینه " مشاهده نتایج " کلیک کنین .

 

 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند اعلام نتایج علمی کاربردی سال گذشتست ، به محض اینکه تغییری در روند اعلام نتایج امسال ایجاد شه این تصاویر به روز رسانی میشه .

 اگه در کنار ثبت نام علمی کاربردی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو هم انجام دادین برای اطلاع از نتایج اون می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹

دانشگاه علمی کاربردی پس از اعلام نتایج در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با انتشار اطلاعیه ای زمانبندی ثبت نام نهایی را اعلام می کنه که طی اون زمان ، نحوه و مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری داوطلبا گفته میشه . به مضح انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹ این مقاله به روز رسانی میشه  .

 پذیرفته شده های دانشگاه علمی کاربردی قبل از ثبت نام حضوری تو خود دانشگاه باید ثبت نام اینترنتی خودشون رو تو سایت هم اوا انجام بدن ، برای ورود به سامانه هم آوا مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : سامانه هم آوا

همه علاقه مندا به تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی به صورت بدون کنکور می تونن سوالای خودشون رو در مورد فرایند های مختلف ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن . برای برقراری ارتباط با مشاورای این مرکز می تونین از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج برای ورودی مهر ماه احتمالا اواخر مهر اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج بدون کنکور علمی کاربردی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ داوطلبایی که در این دانشگاه پذیرش میشن باید چیکار کنن ؟

✔️ این داوطلبا باید ثبت نام اینترنتیشون رو در سایت هم آوا انجام بدن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: